Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2019. június 9., vasárnap

Izzósor a 3D-s képre és internetes vásárlás


Most nyugi van, újra hímzek és hamarosan el is készül ez a romantikus kép.


Elővettem a színes strasszköveimet és ebből készült izzósor a fára:


A férjem szerint ez a kép túlzsúfolt. Van bene valami.


Mélyített keretbe tettem és még nem tudom hova teszem fel. A szobámban, a falamon talán két képnek van még hely. Átrendezés lesz, mert ezt a Victoria sampler fenyő képe mellé tervezem.


Újdonságok ezek a készen kapható puding alapú krémek. Ahol veszem ott azt mondta az eladó, hogy volt sós karamelles krém is.  Arról lemaradtam, pedig érdekesen hangzik. Általában kiegészítem a receptet. Ez esetben fél liter felvert tejszínt tettem a tetejére, a pirított mandula javasolt volt. Szándékosan nem simítottam el a tejszínt a tetején, így csinosabb. Annyira jól néz ki és azt mondták finom is. Én nem eszek tejterméket a laktóz miatt, készíteni szeretem. Néha. Ehhez nincs mindig kedvem. Nekem nem sikerült három részre vágni a piskótát. Sajnos mindig összeesik sütés után, így csak félbe vágtam és tettem a tetejére is krémet:



Eddig még mindent megkaptam amit internetről rendeltem. Most belefutottam egy csalárdságba. Két hónap türelmes várakozás után a megrendelő oldalon azt lehetett olvasni: két hónapja várok és nem kaptam meg.... - és ilyen hozzászólás volt 6. Az oldal tetején: ha olcsón jutna bármihez, kérem éljen gyanuval, fordította le a fiam, mikor a segítségét kértem. Értem. Tényleg az történt, hogy egy nagyon drága babát rendeltem meg fele áron. Plusz az örömöm annak is szólt, hogy uk. végződésű oldalt találtam, ugyanis az amerikai gyártó nem szállít az USA-n kívül sehova.( Hogy miért, azt soha nem fogom megérteni.) Szóval ráugrottam a kedvező lehetőségre és be lettem csapva. Egyetlen írásos bizonyítékom van: a bankszámla kivonat. Evvel fogok bemenni a bankba és nagyon kiváncsi vagyok mit mondanak, mit tehetek?

6 megjegyzés:

Rita 2019. június 9. 21:57  

Hú, remélem, találtok valami jó megoldást a netes vásárlásra. Átérzem a csalódottságodat!

Vera 2019. június 10. 15:25  

Nem tudom, tudsz -e intézkedni, nem értek hozzá...
Az a süti de guszta....

Fáni 2019. június 13. 7:28  

Sajnos nekem is volt már negatív tapasztalatom, nem kézimunka ügyben. Annyi szerencsém volt, hogy az átvételkor kellett volna fizetnem. A rendelt árú nem érkezett meg, a reklamálásomra azt írták, a megbízottam átvette, kifizette / 35 000 Ft /, holott én senkinek nem adtam meghatalmazást, a posta sem tudott róla. A végén letiltottak az oldalukról, majd az oldal is eltűnt.
Nem tudom, hogy csinálod ez, hogy ilyen villámgyorsan haladsz a varrással :)

Holdgyöngy 2019. június 13. 15:45  

Mondjuk egy karácsonyfa díszítve általában zsúfolt, ez jellemző rá. Én régiséges oldalról, Vateráról rendeltem eddig, nem volt még gondom, vagy szerencsém volt. Sajnállak.Kifogtad.

Andulka 2019. június 13. 19:14  

Remélem sikerül valamit intézni a rendeléssel kapcsolatban... A textil kép nagoyn érdekes, mozgalmasra sikeredett! A süti nagyon guszta, nyami!

Анна Гончарова 2019. június 19. 8:36  

Прекрасная вышивка! Я тоже купила этот набор!