Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2019. június 15., szombat

Ruhát varrtam


Most magamnak. Könnyű géz anyagot kerestem és találtam az interneten Szlovákiában mintásat, itthon fehéret. Mindkettőt megrendeltem, a mintás érkezett meg előbb. Két napja gondolkodom milyen legyen. Egyszerű, szellős ebben a nagy hőségben. Sokszor jutott eszembe az arab férfi viselet : egy hosszú fehér tunika, aminek bő ujja van. A legjobb amit el lehet képzelni! Maxit akartam, ami a vállat is takarja. Végül ujjatlan lett.


Az elején a felső rész egy színű lett, de kapott egy finom mintát, naná hogy strasszkövekből:


Egy kivágott csipke rózsát raktam körbe kövekkel, azt használtam mintának.



Ez a ruha volt a kiindulópont, mert nagyon szeretem hordani. Imádom ezt az anyagot.


Szeretnék én ilyet is,


meg ilyet is, de rajtam nem így állna.



Rövidnadrágos, pólós voltam, mert összeér a combom. Többször vettem már hosszú szárú bugyingót,de egyik sem volt stabil, pár lépés után felcsúszott és én megint sebes combokkal jöttem haza. Na de most!!! A lányomtól kaptam ezt a fehérneműt és ez órákig stabilan ott marad ahol kell. Ezért bátorodtam fel újra ruhát hordani, ami a a legszellősebb viselet ebben a kánikulában.
Közzé teszem az elérhetőségét:
https://dressa.hu/bellissima-021-boxer-con-guaina-noi-alakformalo-boxer.html


Meleg van. A cica így szundizik,


a kutyus megtalálja a leghűvösebb helyet és ez az előszoba, de főleg a fürdőszoba, ott sok a hűvös kő.


Végül az internetes rendelésről, amivel be lettem csapva: a bankban azt mondták nincs mit tenni, ha a telefonos ügyfélszolgálaton bejelentést teszek talán ki tudják nyomozni hova ment a pénz, de semmi biztosíték arra, hogy vissza tudom szerezni. Egy utána járást megért, de nem tudtak biztatni, így feladtam.

8 megjegyzés:

Névtelen,  2019. június 15. 21:41  

https://www.bubulakovo.hu/dupla-gezanyag/7697?gclid=EAIaIQobChMIr8Gj4p7s4gIV2waLCh1q6AeGEAEYASAAEgJMyPD_BwE

Tüzes Beáta 2019. június 15. 21:59  

Itt vettem ezt a mintásat. De azért köszönöm!

Fáni 2019. június 15. 22:30  

Ez a ruha is jó lett, mint a babáké.
Sajnálom, hogy nem sikerült rendezni a rendelést.

Vera 2019. június 16. 17:05  

Csinos lett a ruha!Mindenki keresi a hűst!

Rita 2019. június 16. 20:20  

Nekem is az egybe ruha a kedvencem a nagy hőségben. Ügyes vagy, hogy a másik alapján megvarrtad.

Edit 2019. június 16. 21:36  

Nagyon jól sikerült a ruha saját méretedre.
Sajnálom, hogy átvertek, és most futhatsz a pénzed után. Nem tudom, mekkora összeg, lehet a végén majd többe kerül az utána járás, mint amit kicsaltak tőled, és még akkor sem biztos, hogy sikerül visszakapnod, vagy megkapni a terméket.
Mutattad azt a piros/fekete-fehér pöttyös ruhát, hát az nagyon csinos!

Névtelen,  2019. június 17. 16:53  

Nagyon csinos lett ez a ruha. A színe is nagyon tetszik.

Lia

Анна Гончарова 2019. június 19. 8:36  

Очень красивые платья!