Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2019. június 21., péntek

Lassan elkészül...


...ez a szép Dim. kép. Megfogadtam, hogy utána előveszek egy már megkezdett képet. Az idén először és a nyáron azt bököm.


 Most van a ribizli és egres szezon. Vettem fél kiló egrest és a sülthöz készítettem köretnek. Nem látszik a fotón mi ez, mert 3 tojássárgával  és két kanál liszttel sűrítem, majd a tojásfehérjét a végén a krémet a tűzről lehúzva gyorsan bele keverem.  Nagyon finom,de erre az évre ez elég is volt. Most a ribizlit pályáztam meg, abból a szósz nekem finomabb.


7 megjegyzés:

Névtelen,  2019. június 21. 18:40  

Ez a kép valami elképesztően szép. Nagyon tetszik a hangulata. És már nincs sok hátra belőle.

A vacsihoz jó étvágyat

Lia

JuciKa 2019. június 21. 19:49  

DIM képek részletgazdagsága utolérhetetlen. Mostani hímzésed igazi romantikus csoda. Hamarosan elkészül, folytathatsz egy másik csodát.

Tüzes Beáta 2019. június 21. 20:09  

Igen, most egy Kínából kapott félig kész mintára váltok.

Holdgyöngy 2019. június 22. 13:03  

A kép magyon szép, mi van a meg nem jött csomaggal? Egrest inkább enni szeretem.

Vera 2019. június 22. 20:12  

Hamar kész lesz a kép..részletgazdag, nem unalmas

Tüzes Beáta 2019. június 24. 18:11  

Holdgyöngy: a csomagról lemondtam és megrendeltem újra most teljes áron és Kanadából. Ez tuti lesz.