Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2019. június 27., csütörtök

Varróbaba

  Vettem egy varróbabát. 42-est, mert mindenféle méretben van. Rá kell hagynom, mert én nagyobb vagyok, de ezt majd megszokom. 42-44-esnek árulták és én 44-es vagyok, így evvel kell beérnem. Az asztalon szabok, de a babán jelöltem  krétával a váll ejtését és lehet gombostűzni minden ráncolást , illetve magába a babába is szúrhatom a tűket, most még csak próbálgatom. Szokni kell.


A közeli méteráruban kerestem könnyű géz anyagot. Kétfélét vettem: mintásat és egyszerűt. A kettőt egyformára szabtam és  összevarrtam mint bármilyen bélelt ruhát. A két könnyű anyag összeillesztése szükségszerű, mert mindkettő áttetsző önmagában. A mintás géz térdig ér,a sima egészen bokáig.


A mell alatti varrást elrontottam, kibontottam és holnap újra próbálom. Itt látszik,hogy a varróbabán milyen könnyű beállítani. Ennek most nagyon örülök!

Tegnap akkorát nevettem. A férjem mutatta, hogy egyes munkatársai szívesen tesznek fel a vállalati folyosón levő tájékoztató táblára kedélyes hírdetéseket:


Ez nagyon tetszik.

4 megjegyzés:

Holdgyöngy 2019. június 27. 21:34  

Akkor most varrás jön, nem semmi vagy. Jó ez a hirdetés.Most a poéntól eltekintve ma már mindenre kaphatók az emberek, néha elhallgatom rádióban mi mindenre szakosodnak le emberek.

Tüzes Beáta 2019. június 27. 21:38  

Kényszer vállalkozások vannak. Meg kell élni. Kőkemény kapitalizmus van most Mo-n.

Vera 2019. június 28. 9:07  

Sok sikert az új hobbidhoz...Jó dolog, ha az ember elkészíti maga ruháját...Én próba baba nélkül varrtam...nem volt sokszor könnyű, ruhát sosem szerettem, azt nem varrtam, de minden mást...Volt egy két szabásmintám a Burdából... igaz átalakitva, mert a 42- méret jó volt, de minden rövid volt, nyújtani kellett...

Vera 2019. június 28. 16:44  

......és nem volt semmi az este...se szél, se eső... és hála az égnek vihar sem, viszont rettenetes hősség volt még este 9kor is... 30 fokkal.../mert kérdezted.../