Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2019. június 30., vasárnap

Nyári ruhák



A könnyű gézruhával kész lettem. Jó szellősre akartam, igen bő is lett alul. A nyak kivágása túl magasan volt, így elől ketté vágtam és zsinórra fűzött gyöngyöt kapott. Ez lett a dísze és
 

az alján a madeira csipke. Fehéret lehetetlen fotózni fényben, ezért ilyen sötétek a képek.


A másik is egy könnyű, de csinosabb ruha lesz. A felső részével készültem el ma.


Tanulság: kell a szabásminta. Az elsőt is javítani kellett, a második felső részét tegnap este elképzelés, de magam mérésével szabtam és kidobtam ami kész lett, annyira rosszul sikerült. Ma egy már meglévő blúz után igyekeztem pontosan szabni és bőven ráhagyni, nehogy szűk legyen. Inkább vágtam le az oldalából a felesleget és a hosszúsága is túlzott. Szóval, most megyek a Jófogásra és veszek Burdákat.

4 megjegyzés:

Holdgyöngy 2019. június 30. 21:02  

Konyvtarban kolcsonoztunk szabasmintakat is. Az első fonokom szabott ugy saccra, felelmetes volt. Mas babot csinalni, mas varrni ruhat. Utana nem tudom folytatta-e?

Tüzes Beáta 2019. június 30. 21:53  

Vettem Burda darabját 200 Ft-ért.12 újságot. Fontos a szabásminta.

Vera 2019. július 1. 16:49  

Gyakorlat ehhez is kell,egészen bele jössz.Hajrá!

Palkó 2019. július 3. 20:36  

Irigyellek - de csak barátilag :)
Régebben én is varrtam, rengeteg gyerekruhát, szoknyát az anyukámnak - de kész szabásmintával.
Nagyon tetszik mindkettő, amit alkottál. Ez kell a meleg nyárra :)