Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2019. május 20., hétfő

Készen a ruha és Santa Cruze




Szép, de az internetről másolt  képen a  ruha szebb. Az élethű másoláshoz tényleg szakember segítségére lenne szükségem.


A lányom küldött Santa Cruze-ról fényképeket és csak ámulok. Olyan a város mint egy kis ékszerdoboz. Én csak a piacról mutatok fotókat:


A piac bejárata,


frissen szedett fűszernövények amik felakasztva száradnak kellemes illattal árasztva a környéket,


itt is vannak kézművesek,


a lányom úgy fogalmazott: az olajbogyó mennyország és igen. Ezt nagyon szeretném én is 1 euró alatti összegért itt is. Imádom.


Itt minden tiszta, rendezett, az emberek nyugodtak. Jól érzik magukat.


Ma meleg volt kint. Az állatok bent hűsölnek. Nekem is melegem volt, talán a nagy pára miatt, mert még nincs hőség.

9 megjegyzés:

Holdgyöngy 2019. május 20. 19:12  

Látom nálatok is bent vannak, kiterültek. Sajnálhatják, hogy nem vitték a ruháidat, mindig eszembe jut ilyenkor.

Tüzes Beáta 2019. május 20. 19:27  

Nincs erre igény, vagy talán pénz, nem tudom.

Edit 2019. május 20. 20:53  

Ez a babaruha gyönyörű lett, még ha nem is pontosan olyan, mint az eredeti. Nekem nagyon tetszik. :)

JuciKa 2019. május 21. 7:54  

Nekem így is tetszik! Viszont ha loknisat akarsz azt kör alakúból kell szabni.
https://www.elbauldelacosturera.com/2010/06/falda-campana-y-media-campana-con-cola.html

Vera 2019. május 21. 18:19  

Biztos nem könnyű varrni, de jól megoldod...

Rita 2019. május 21. 20:22  

Nagyon csini a babaruha!
Hmmm, micsoda piac!

Névtelen,  2019. május 22. 9:50  

Csoda csinos lett ez a babaruha. Már a ruha anyaga is gyönyörű.

Lia

Tüzes Beáta 2019. május 23. 20:01  

JuiKa: KÖSZÖNÖM!!! Fel is vettem a rendszeresen nézett blogok közé.
Bontottam a ruhát és újra szabom a szoknyát.