Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2019. július 20., szombat

Egy szép nyári nap


A teraszon faszénen hamburgert sütött a fiam és készítette az egész menüt.


Vett egy kis medencét a jack russelnek, aki imád pancsolni.


Beledugja az orrát a vízbe és buborékokat fúj. Mi meg jól szórakozunk rajta. A nagy kutyus is inkább nézi, nem megy a vízbe.


Én meg közben most először áfonya lekvárt főzök a kisebb fiam kérésére. Almával egészítettem ki, hogy több legyen. Én is szeretem, de sült húsok köretéhez kötődik az emlékem. 8 kisebb üveg lett.


A nagyobb darabokban maradt almát áfonyával együtt kiszedtem egy tányérba,


meg még a maradékot üvegbe. Ha nem fogy el vajas kenyérrel akkor sülthöz lesz köret.


A takaró nő, egyre nehezebb a négy oldalát négy tűn tartani,


ezért vettem nagyon nagy biztosító tűt, de az is kicsi hozzá. A képen látható módon húzza össze a szemeket.
Kocka alakja miatt folytatódik mind a négy oldala folyamatosan. Ildikó írta: ezt nem érti. Ezért mutatom a mintát, ha valakit érdekel:


8 megjegyzés:

Palkó 2019. július 21. 9:11  

Aranyos a kutyus, tényleg muris lehet! :)
Köszönöm a takaró mintát, nagyon örülök neki, lehet, én is megpróbálom :)
További szép hétvégét!

agnesordog 2019. július 21. 13:35  

Tudtad, hogy létezik 120, és 150 cm hosszú damilú kötőtű is ? Jól haladsz !

Edit 2019. július 21. 16:02  

Finom lehetett a hambi. :)
A kutyusoknak is melegük van, aranyos, ahogy pancsol.

Vera 2019. július 21. 18:21  

Aranyos ahogy lubickol a vízben a kiskutyi, nekünk is volt, aki szeretett a kádba fürdeni, nem is lehetett kint hagyni vízet.../Vahur/.
Szépen alakul a kötésed, kiváncsian várom, hogy alakul.

csipike 2019. július 21. 18:49  

Kutya jó dolga van ennek a kutyának, bírom ahogy tetszik neki a lubickolás! :-D
Úgy látom, többen is kedvet kaptak takarót készíteni. :-)

Rita 2019. július 23. 8:46  

Az áfonyalekvár a kedvencem palacsintához!

Hú, micsoda takaróba kezdtél!

Tüzes Beáta 2019. július 23. 18:59  

Örülök ha más is fel tudja használni a mintát!
Ági: nem tudtam, hogy ilyen hosszú damillal is van kötőtű, ezért köszönöm.

Jucus 2019. július 24. 13:42  

Rég jártam erre, mennyi újdonság van itt nálad!
Ez a kutyi nagyon jópofa! Én is lubickolnék szívesen!
Nálunk ribizli lekvárt főzött Anyum a ribizlinkből.