Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2019. július 23., kedd

Majdnem kész


A takaró mérete 90x90 cm. Egy idő után elrontottam a minta követését, de így is jó lesz azokon a hűvös napokon, mikor jól esik a vállamra teríteni valami melengetőt.


A leírás szerint a szélét 3 sorral körbe kellett volna kötni. Az első sor készítése után a másodikkal be is fejeztem, mert kényelmetlen ilyen sok szemet a tűre zsúfolni.


Kötés helyett  könnyebb és díszesebb a horgolása egy ilyen nagy darab munkának. Emellett döntöttem. Két oldala kész van, a másik kettőt holnapra hagytam. Tetszik.
Még mindig maradt fonalam és gondolkodom ugyanezt még egyszer elkészíteni a hímző fotelemre is. Most már okosabban: a kevés maradékkal a kis téglákat, és egy egésszel ( mert a két legutolsó sor kevés híján egy egész motringot felfalt) a külsőket.

5 megjegyzés:

Holdgyöngy 2019. július 24. 12:41  

Egész jó lett a rendhagyó mintával.

Vera 2019. július 24. 22:19  

Jó lett,ma láttam horgolva, de a minta menete ugyanez...

Rita 2019. július 26. 10:15  

Pár éve en is kötöttem maradék fonalakból: párna lett belőle, azóta is nagy kedvenc.

Palkó 2019. július 27. 15:52  

Nagyon jó lett, és szerintem is szuper így a széle!
Használd egészséggel! :)

Andulka 2019. július 28. 17:28  

Különleges lett, ügyes vagy!