Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2019. július 17., szerda

Kötök



...és evvel a takaróval gyorsan haladok, mert nem lehet letenni. Szaladnak a szemek a tűn.



Én a napokban hallottam először Antoni Gaudí-ról. Híres építész volt Spanyolországban. Ámulok a stílusán.



A modern építészet is használja a kerámiáit. Érdekes stílus, nekem tetszik.


Ez nagyon más téma. A You tubon nézelődve feldob érdekes témákat. Itt találtam Marilyn Monroe-t felravatalozva. Megrázó ez a kép. Sajnálatosan fiatalon halt meg.

3 megjegyzés:

agnesordog 2019. július 18. 8:27  

Nagyon jól haladsz a takaróval . Valószínű, hogy ezen az elven alakult az én takaró kezdeményem is , amit évekkel ezelőtt kezdtem el . Csak ismét az összeállításnál akadtam el .A Tiéd annyival jobb, hogy nem kell ilyesmivel bajlódnod.

Vera 2019. július 20. 8:34  

nagyon szuper! Milyen sokat haladtál vele!

Palkó 2019. július 20. 11:46  

Egyre jobban tetszik a takaród!
Nekem is el kéne valamire használni a sok ilyen-olyan fonalamat... mostanában ezen agyalok :)
Szép hétvégét kívánok!