Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2019. július 14., vasárnap

Kötött takaró


A megvett Burdában találtam ezt a  takarót. Ez nagyon hasznos tud lenni, plusz el lehet használni megmaradt fonalakat.


Az én akaróm nem lesz olyan szép, mert tényleg maradékokból készül. Nem tudok harmóniát létrehozni. Lusta kötéssel készül és nagyon gyorsan megy.


Ma megvettük a legkisebb fiam szülinapjára a tortát. Holnap lesz 25 éves. Találunk a nap folyamán talán 10 percet, mikor mindenki ráér. Nincs is igénye már a lufis ünnepléshez, az régen volt. De jó volt!
Nagyon szépek a marcipán liliomok! Mondtam is a cukrásznak milyen ügyes kezük van. Válaszolta: dehogy, ha van megfelelő eszköz akkor könnyen megy. Sokat fejlődött a cukrászat is. Én meg csak ámulok.

4 megjegyzés:

Fáni 2019. július 14. 19:09  

Boldog születésnapot a fiadnak :)
A takaró meg jó lesz a hűvösebb napokra, ha nem is olyan mint az eredeti, de nem kell raktározni a maradék fonalakat.
Szerintem eddig jól néz ki :)

Vera 2019. július 15. 10:13  

Jó kis takaró minta...hasonló minta van petworkben is.../// bocsi... nem biztos hogy jól írtam/..
Igazi maradék fonalakkal nagyon nehéz akár kötni, vagy horgolni...legalábis nekem, mert most nehéz a színeket összehozni...Bár ha senkinek nem kell, teljesen mindegy hogy milyen fonalból készül, lehet hogy majd kutya alá teszi valaki, annak meg mindegy hogy milyen színből készítettem.
Márrrr 25??? de megy az idő

Palkó 2019. július 15. 19:54  

Boldog születésnapot, jó egészséget kívánok az ünnepeltnek!

Nézegettem egy darabig a fotót kinagyítva is, de nem bírok rájönni, milyen logikával készül... túl sok benne a kötőtű... :)