Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2019. július 8., hétfő

Ruha készen és Burda



Ma volt rajtam először és imádtam. Az arab ruhákról vett ötlet alapján használom a maxi fehér stílust és tényleg sokat számít hogy bokáig takar.


Kicsit haladtam a tetején a két kis házzal, zöldekkel. Ez nagy munka lesz és igen unalmas.


Benéztem egy nagyobb újság árushoz, kíváncsi voltam mennyibe kerül a Burda. Három példány összecsomagolva nylonba 2000 alatt akcióba. 7-8-9-ik havi, azaz már őszi is. Megvettem. Nagyon kell a szabásminta. A buszon lapozgatva láttam, hogy létezik olyan kiadása ami retro, vintage stílusokat is tartalmaz az ötvenes és hatvanas évekből. Interneten elérhető, a bejegyzés után megyek nézelődni. A címe: burdawebshop.hu/burda vintage 2014 - ha valakit érdekelne.


Mindhárom Burda tartalmaz kötés mintákat is. Ez jó. Könnyű viseletnek írják, de én nem tudom elképzelni, hogy ez nem túl meleg nyáron. Érdekel, mert nagyon csinos..., tudnátok erről véleményt írni?

8 megjegyzés:

agnesordog 2019. július 9. 12:58  

Nagyon klassz lett a ruhád.

Fáni 2019. július 9. 15:41  

Csak csodállak, nagyon szuper lett a ruhád, szellős, kényelmes.

Vera 2019. július 9. 17:05  

Csinos lett a ruhád, szívesen látnám rajtad is...
A himzésed meg szuper, mint mindig..
A fonal, mint az anyagoknál is van "hideg" érésű...Most nagy divat ilyen hideg érzésű anyagokból varrni., nem tudom az igazi nevét.
Egyszer volt egy fonalam, hosszú újjú pulcsi lett belőle, de mindig "fáztam" benne, olyan hideg érzésem volt tőle, lebontottam, átkötöttem, úgy sem lett más...
NNa jó hosszú lett a mondokám, de bizonyára van olyan fonal, hogy ezt a nyári ruhát el lehessen készíteni!

Holdgyöngy 2019. július 9. 21:14  

Ügyes vagy. Mit jelent, hogy sokat számít, hogy bokáig takar?

Tüzes Beáta 2019. július 10. 10:02  

Vera: köszönöm! Én sem tudom mi az a hideg fonál, de kiderítjük.
Holdgyöngy: jól szigetel, nem engedi a napot, a hőt a bőrhöz.

Palkó 2019. július 13. 8:13  

Szuper jó a ruha, nagyon ügyes vagy! Nagyon tisztelem benned, hogy belevágsz valamibe, és addig próbálkozol, míg összejön!
Nekem van egy horgolt nyári top-om, nem érzem melegnek...
Szép hétvégét, jó varrogatást, hímezgetést, horgolást... :) kívánok!

erdoseva55 2019. július 13. 19:59  

Hű, az a ruha nagyon tetszik! régen én is sokat varrtam, többnyire Burdából.
A fonalhoz nem tudok hozzászólni.
Nagyon ügyes és szorgos vagy, annyi mindent csinálsz! Jó Hozzád bekukkantani, mindig inspirálsz!
Szép hétvégét kívánok! :)

Jucus 2019. július 24. 13:43  

De csini ez a ruci!