Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2019. szeptember 13., péntek

Pompon babának ruhára



Elfelejtettem ennek az anyagnak a nevét, de sokkal könnyebb vele dolgozni mint a szaténnel.

Tegnap a KÖKI-ben voltam és benéztem a hobby boltba. A játékbaba fülébe lehet ékszert tenni, mert ha nincs is teljesen átlyukasztva, van egy apró bemélyedés. Abba kerestem valami megoldást, de nem találtam. De megláttam ezt a szép fehér pompon csomagot és haza felé a buszon kigondoltam hogyan használom fel.


Macerás: egyenként öltöm fel a szoknya részre. Közben gyakorlom a pontos szabást és használom az overlock gépet. Nagyon tetszik! Pontosabban tudok vele varrni. Először körbe szegem vele az anyagot és utána varrom. Sitty-sutty. Szabni kell nagyon pontosan.


Egy kis meglepi magamnak. Ez a szép medál ( amiről én nem tudtam hogy az) az asztalon volt a pénztárgép mellett. Megcsodáltam és mondtam, hogy én nem tudok bizsut hordani, mert fémérzékeny vagyok. Sebaj! Az eladó elszaladt és hozott arany színű bőrszíjat. Óoooh, de szép! Most már csak őszi ruhát kell hozzá varrni.

8 megjegyzés:

Rita 2019. szeptember 13. 19:57  

Hű, de csini lesz ez a (téli) szoknya!

Klasszikus a gomhoz a kabátot (lánchoz a ruhát) probléma! Kiváncsi vagyok, mit varrsz hozzá.

Tüzes Beáta 2019. szeptember 13. 20:29  

Tényleg. Nekem is ez jutott eszembe: apróság és hozzá a nagy ruha. De ez nálam így van. Meglátok valamit és kész egy egész terv.

Palkó 2019. szeptember 14. 12:05  

Nagyon tetszenek az ötleteid! Örülök, hogy ilyen sok mindent tanulsz!
A nyaklánc gyönyörű, nekem is ezek az őszies színek, motívumok a kedvenceim :)
Szép hétvégét kívánok!

Fáni 2019. szeptember 14. 16:11  

Jó nagy munkába vágtad megint a fejszédet. Tényleg babra munka a pomponok felvarrása, de a végeredmény annál szebb.
Nagyon tetszik a nyaklánc, jó, amikor egy eladó ilyen készséges és nem kell ott hagyni amibe beleszerettünk.

Holdgyöngy 2019. szeptember 14. 17:47  

Gombhoz a kabát, így izgalmas.

Vera 2019. szeptember 14. 19:21  

Gombhoz a kabát verzió nehezebb,sokkal kihivobb, de igy izgalmasabb!Sok sikert hozzá!

Andulka 2019. szeptember 15. 20:21  

Klassz anyag, nagyon tetszik, a hógolyós szoknya! A medál is szép és és jó ötlet az arany színű bőrszíj.

Tüzes Beáta 2019. szeptember 17. 18:17  

Köszönöm a megjegyzéseket! Kedves véleményeket írtiok, szeretem olvasni!