Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2020. január 17., péntek

A jó fotókról


Már csak pár öltés hiányzik és kész leszek egy A/4-es mintaívvel.


Ma délután varrtam egy csipke blúzt a babára. Maradt még a textilbőrből és abból szeretnék kabátkát.

Először vettük elő a karácsonyra kapott fotó sátrat:




Nagyon jó! A hátteret le lehet hajtani az aljára is, ettől valóban csak a babán van a fókusz, semmi nem vonja el a figyelmet. De ettől én még ilyen képeket nem tudok készíteni. A fiam gépe RAW-ban( és nem jpg-ben) készíti a képeket. Ez azt jelenti: nyers. Utána egy programmal retusálja, részleteket vág ki, fényt szabályoz addig, amíg a csipke úgy látható mint szabad szemmel. Arról próbált meggyőzni fotózás közben, hogy vegyek én is egy ilyen gépet, de mikor végig néztem az utómunkálatokat rájöttem ez egy szakma, azt hiszem nagy meló lenne ezt is elsajátítani. Sajnos nincs mindig kedve segíteni, de én inkább kivárom Őt, érdemes. Ámulatosak ezek a képek!

8 megjegyzés:

Holdgyöngy 2020. január 17. 18:02  

Tényleg élesek a fotók, igen, a jó fotó művészet. S a varrás is valahol.

Rita 2020. január 17. 21:56  

Jól haladsz a Mikulással!

Miért ne tudnád megtanulni a fényképezés csínját-bínját is?

Tüzes Beáta 2020. január 17. 22:40  

Oh Rita ez... no igen, meg tudnám tanulni, ésszel fel tudom fogni, időm van, de sokba van ez és kedvem sincs. De köszönöm, hogy észhez térítettél: ha akarnám menne.

Fáni 2020. január 18. 7:22  

Látható a különbség. Ha ott motoszkál Benned a gondolat lehet egyszer azt olvassuk, mégis belefogtál.
Hajrá, én szurkolok Neked :)

Vera 2020. január 18. 9:00  

Nagyon szép lett a fotó..A fényképézés külön tudomány....külön aparát hozzá...
Külön befektetés... és kérdés mire használjuk, megéri e a befektetés...Tanuld ha van kedved...

Névtelen,  2020. január 18. 12:55  

Csodaszép a baba és a ruhája is!

Jól haladsz a gigászi Télapós hímzéssel. :)

Lia

erdoseva55 2020. január 20. 15:41  

Érdekes dolog lehet az utómunka, biztos nem unalmas a fotózásnál. Nekem is sok gondom van a fényképezéssel.
Ezek a képek csodaszépek. Annyira szép lett a babaruha! :)