Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2020. január 21., kedd

Beáta's doll dresses


Örömmel mutatom be a babákat és a rájuk készült ruháimat a weblapomon!!!
Attila, a vejem készítette a programozást, a fiam segít fotózni és a lányom adta a neveket és kedves szöveggel mutatja be a megszemélyesített babákat. Mindannyiuknak nagyon hálás vagyok a munkájukért, segítségükért. A lányomnak külön a noszogatásért, bátorításáért és lelkes részvételéért. Köszönöm!
A weblap még szerkesztés alatt áll, itt-ott még nem működik. A blog bal oldalán található rózsaszín- kék linkre kattintva tudtok nézelődni.


Új ruha modellt próbálva ügyködtem az elmúlt két napban ezen a darabon. Most félre kell tennem, mert valami nem stimmel vele. Talán a színei... , nem tudom.
Most én készítettem a képeket:


ebben a fotó sátorban. Még tanulnom kell használni.


Bár a kép vacak, ma vettem először szabásminta készítéséhez áttetsző, nem szakadó vásznat. Rita papírvászonnak nevezte. Tényleg jó! Piros bársonyt kerestem a textilesnél egy munkához, de düftint javasoltak helyette és jól tették. Nagyon szép!


Indiai étel: Tikka masala és nagyon finom! Örülök, hogy a fiaim időnként szívesen főznek és mást mint a megszokott. Nyami és nekem szabad nap. Lehet varrni. 

9 megjegyzés:

Vera 2020. január 21. 21:30  

Sok szerncsét és sikert az oldaladhoz!Találjanak meg a jó vevők!
A baba ruhák szépek,ügyes vagy!

Rita 2020. január 22. 8:35  

Tetszik, hogy összefog a család a hobbid érdekében! Sok sikert!

Az, hogy a gyerekeid főznek, míg te varrsz, remélem, nálunk is megvalósul pár év múlva.

Andrea 2020. január 23. 8:55  

Bea nekem nagyon tetszik a babaruhája, csodaszép lágy színekkel.
Nagyon ügyes vagy!

Andrea 2020. január 23. 8:56  

baba ruhája helyesen, bocsi

erdoseva55 2020. január 25. 14:25  

Micsoda jó dolgod van! Örülök, hogy ilyen klasszuk összefogtatok, hogy sikerüljün neked a megálmodott szíved vágya! Nagyon szépek a babák és ruháik.
Nagyon tetszenek ezek a szuperul elkészített csipkés, gyöngyös, fodros öltözetek.

Tüzes Beáta 2020. január 26. 17:58  

Többen írtatok az összefogásról. Igen, ez nem gördülékeny, de működik és bizony jól esik a segítségük.
Andrea: A baba ruhájának az anyaga nagyon szép valóban. Bevettem az újjából a csuklója felé keskenyedik és feszesebbre varrtam a derekánál. Most jobb. Meglepett, hogy ebben az estben 1 cm is milyen sokat számít.

Fáni 2020. január 28. 13:57  

Gratulálok mindannyiótoknak és sok sikert kívánok a weblapodhoz.:)

Hegemony77 2020. február 3. 20:50  

Tikka massala... de rég ettem!
Nagyon klassz a fotós helyed! (Mi nem szeretjük a fotó sátrat) Az a ruha gyönyörű!