Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2020. január 26., vasárnap

Esküvő Kiállítás





Kiállításon voltunk ma. Ötleteket, praktikákat kerestem. Találtam is. Sok vastag prospektust hoztam haza ingyen tele szép ruhákkal.
A bérelhető autók fotózásával kezdtük.


Dekoráció,


és egy ünnepi asztal.


A vőlegények ruhái elegánsak,



a menyasszonyi ruhák mennyeiek.



Vőlegény torta grillázsból. Jár hozzá egy fa durung, amivel jó nagyot ráütve darabokra lehet törni és a házasság addig tart ahány részre törik.



Régebbi korok nemes asszonyainak esküvői ruhái. Örök divat és hullámzóan kelendő. Az információkat a szalonok tulajdonosaitól tudom, mindenki szívesen beszélt az általa készített ruhákról, tortákról, bármiről. Én meg örömmel hallgattam. Meglepően sokan voltak, élő zene is ment, így közel hajolva egyenesen a fülembe kiabálták a mondandójukat. Kellemes hangulatú kiállítás volt.


Végül a fejdíszek, mind kézzel készült csipke. Nagyon szépek.

6 megjegyzés:

Vera 2020. január 26. 20:03  

Manapság már csak a pénz szab határt az esküvőnél is, mint sok másnál is...Nagy divat ilyen autóval, motorral belibbeni a násznéphez...Gyerektől is kérték a motort, hogy azzal mennének ,mert hogy összegyűlt vendégek elé, milyen jó lenne bemotorozni...
No ez csak úgy eszembe jutott...
Álomszépautók....Ruhákról meg nem beszélve, csodás mind...
Jó kis kikapcsolódásban volt részed, köszönöm a kiállitásról hozott képeket!

Tüzes Beáta 2020. január 26. 20:13  

Fiadnak mondd el, hogy a motor bérleti díja óránként 60 ezer Ft. Ennyi az autóké is. Megéri.

Rita 2020. január 26. 20:18  

Nagyon szép lehetett, jól tetted, hogy elmentél inspirálódni.

Én meg nosztalgiázom... 14 éve nekünk is volt grillázstortánk, és a menyecskeruhám zöld díszmagyar volt...

Vera 2020. január 26. 20:26  

Nem adta oda... "csak egy pici csavar"60 ezer kb .A Pappia filmben is csak ő vezette a motort...

Tüzes Beáta 2020. január 26. 20:56  

Nem kell oda adnia. Vezesse Ő. De megértem ha nem érdekli.