Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2020. január 30., csütörtök

Baba ruhák


Eszembe jutott egy hímzés minta amit elkezdtem és úgy döntöttem megpróbálom megvalósítani a ruha ötletet. Sikerült. Csak az esernyővel nem vagyok kibékülve.




Maradék textilbőrből készítettem egy kabátot. Sokat gondolkodtam milyen ruha illene hozzá.


Vasalható mintával készült egy cseresznyefa virágos ruhácska. A lányommal konzultálok mi legyen, mert a kettő nemigen illik egymáshoz. Vagy igen?



Szeretek leülni a hímzéshez. Haladok is lassacskán.

15 megjegyzés:

Vera 2020. január 30. 19:57  

Az a piros ruha, nagyon elegans a gyöngysorral..Bár a ruha úgy szuper ahogy van...Kabát is csinos...Majd segít a lányod eldönteni, hogy mi legyen...Szóval ismétlem magam...ügyes vagy...
A himzéseden meg mindig rácsodálkozom.Majd az is elkészül...

Tüzes Beáta 2020. január 30. 20:27  

Köszönöm. Mióta varrok a hímzés aprólékos világát különlegesnek élem meg. A legszebb kézimunka a keresztszemes. Szeretem készíteni.

Tüzes Beáta 2020. január 30. 20:28  

De jó hogy írsz, már kevesen írnak nekem.

Vera 2020. január 30. 20:37  

Látthatod magad is... mindenütt ez a helyzet..sajnos..Aki tesz fel, nem mindig nézi meg más blogját, ha meg megnézi, már nem ir, mert sokan a telefonról nézik a blogokat is, és onnan irni macerás..
Nekem is nagy szívfájdalom... de nem tudok ellene tenni.

Tüzes Beáta 2020. január 30. 20:55  

Megnézik, nem írnak. Bele törődtem. Kár, mert nem sok energia írni pár szót.

Holdgyöngy 2020. január 30. 22:43  

A kabát nagyon szép, csinos. Az összeillésben nem tudok hozzászólni. Vagy inkább nekem nem menne együtt. Viszont nem hinném, hogy mérvadó lennék benne.

Tüzes Beáta 2020. január 30. 23:04  

Holdgyöngy: de, fontos a véleményed. Második vagy aki ezt mondja. Így is van. Én nem tudtam eldönteni egyedül. Köszönöm.

JuciKa 2020. január 31. 13:08  

Babaruházáshoz nem tudok hozzászólni, kérdezném ez két baba, vagy a hajukat lehet cserélni? Nagy hímzésed alakul, felénél vagy már, mert nem ismerem ezt a képet.

JuciKa 2020. január 31. 13:09  

😊Babaruházáshoz nem tudok hozzászólni, kérdezném ez két baba, vagy a hajukat lehet cserélni? Nagy hímzésed alakul, felénél vagy már, mert nem ismerem ezt a képet.

Fáni 2020. január 31. 14:44  

Fantasztikusak a baba ruháid, minden alkalommal megcsodálom őket. A piros ruha csodálatos. Amikor a kabátot megláttam, az volt a hangosan kimondott véleményem: Ez nem igaz, miket tud ez a Beáta :)

Fáni 2020. január 31. 14:48  

Visszanéztem a bejegyzéseidet, és örömmel látom, megjelennek a kommentjeim, csak sajnos időm még ebben az évben kicsit szoros, és van, hogy nem mindig rögtön írok. Szeretek Nálad nézelődni :)

Andulka 2020. február 2. 19:12  

Már profi vagy a babaruha készítésben (is). Nekem mindegyik nagyon tetszik. Látszik,hogy van benne munka bőven és nagy precizitást igényel, hogy ilyen legyen. Le a kalappal!

Tüzes Beáta 2020. február 3. 18:32  

JuciKa: ez két baba. A hímzett kép címe: HAED, Long winter's nap. Még nincs kész a fele.
Fáni, Andulka: köszönöm

Hegemony77 2020. február 3. 19:43  

Szia! Nagyon szépek a ruhák! Szerintem az esernyő is szuper! Nagyon ügyes vagy! (Amint időm engedi, olvasni fogom a többi bejegyzéseidet is!)

Névtelen,  2020. február 6. 14:47  

Mind a két baba nagyon csinos lett. A piros ruhás különösen elegáns a kis ernyőjével. :)

Az óriáshímzéssel nagyon jól haladsz!

Lia