Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2020. február 7., péntek

Rózsaszínű ruha, haj


Az Esküvő kiállítás hatással volt rám. Én is készíteni akartam egy szép ruhát. A rózsaszín hajú lánykának ez jól is áll.


Most a ruha hátuljára is hangsúlyt fektettem. Nagyon praktikus és szép ez a gombolás. Mikor a fátylat ferdepánttal körbe szegtem meglepett az íve, de tetszett. Vasalás nélkül így hagytam.


A tüllre kézzel varrtam fel a csipkét és a gyöngyöket,



fiatalos és friss látványt nyújt az élénkzöld mohával díszített fejdísz. A kezébe levő csokrot készítettem a legnehezebben. Nehéz volt megalkotni úgy, hogy ne essen darabokra. 

8 megjegyzés:

Névtelen,  2020. február 7. 20:08  

Meseszép ez a baba ebben a ruhában. Igazi tündérhercegnős a hangulata! :)

Lia

Névtelen,  2020. február 7. 20:27  

Szép lett!

Ati

Vera 2020. február 8. 11:08  

Különleges!A ruha csipkéje tetszik..a mai esküvői ruhákba, már sok minden belefér...Az elmúlt években sok ismerősnél volt esküvő, feltették a közösségi oldalra, rácsodálkoztam némelyikre, annak ellenére hogy szépséges volt...
További szép ruhákat álmodj és készíts!

Rita 2020. február 10. 8:52  

Micsoda hercegnő!
A sötét háttér előtt különösen jól érvényesül.

JuciKa 2020. február 10. 11:53  

Aprólékos felvarrni a csipkét, tüllre nagyon ügyes vagy! Mesés ruhaköltemény.