Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2020. február 11., kedd

Könnyű blúz



A Burda pluszból. Nagyon szeretik ezt a nyakkivágást, már a második amit így készítek, de nekem is tetszik. Mostanra már könnyedén készítem az ingeket. Az elkészítés fázisait a tanfolyamon tanultam. Mindenfélét el kellene sajátítani szakember mellett, mert nagyon sokat számít. A nyári ruhák miatt vissza kell majd mennem.


Az külön öröm, hogy volt hozzá illő gombom itthon. Már rég voltam méteráruban, de mindig venni kell ilyen meg olyan árnyalatú gombot, legyen itthon. Nagyon szeretem ezeket a kényelmes, szellős blúzokat, de érdekel más szabású ruha is:



Azt nem tudom rajtam hogyan fog állni, egy olcsó textillel fogok próbálkozni.


De ez már konkrétan mértani munkán alapuló textiltervezés. Már biztos írtam, ez egy külön szakma amit évekig tanulnak. Most az a tervem, hogy megpróbálom beleásni magam az interneten található információk  segítségével. Talán sikerül.


Haladásom a hímzéssel. Imádom!

Vasárnap elmentem a Bálnába, ott egész nap vásár van WAMP néven. Művészek vására. Engem azért érdekelt, hogy be tudom-e sorolni magam közéjük? Igen, bár van még tanulni valóm a precíz munkáról. Ámulatosan szép dolgokat láttam. Sok a vásáros, sok az érdeklődő. Jó volt ezt látni. Én már abban elfáradtam, hogy kétszer körül jártam mindent, plusz az utazás busszal, " vilivel". Hazafelé gyalog jöttem a Duna mellett és ámultam a víz látványát... Szóval engem ez nagyon fáraszt már, képtelen lennék vásárokra járni egyedül. Segítségem nincs. Ez igen aktív, ugyanis a kirakott termékeket körülállják és kérdéseket tesznek fel a vásárlók, ami jó mert azonnali visszajelzést kap a készítő. Én az internetre támaszkodom.

6 megjegyzés:

Vera 2020. február 12. 13:51  
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Vera 2020. február 12. 13:52  

Nagyon szép a felső... akár a szine, formája...Csinos egyszóval...Milyen anyag???
A pöttyös ruha szuper...

Névtelen,  2020. február 14. 18:14  

Nagyon csini lett ez a blúz!

És a ruha, amit készülsz megvarrni egyszerűen mesés!

Lia

Andulka 2020. február 15. 18:20  

A pöttyös ruha nagyon tuti! Kiváncsian várom a megvalósítást! A hímzésed is tetszik!

Rita 2020. február 16. 14:25  

Milyen felszabadító érzés, ha az ember saját mérete és ízlése szerint varrhat!

Nagyon jó lett a blúzod! (Olyan gyors ütemben varrsz, hogy nem is láttam először ezt a bejegyzést.)

Az ejtőző Mikulás a szívem csücske, köszi, hogy ismét mutattad a haladást.