Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2020. február 15., szombat

Újabb blúz...


... először saját méretvétel után.


Szeretem használni a ferde pántot, mert dekoratív és könnyű vele dolgozni. A nyak kivágásán a hullámokat körzővel készítettem, egybe van szegve a hátsó állógallérral. Ezt a részt belülről egy betéttel és arra vasalt flízzel  merevítettem, hogy tartása legyen.


A "jutubon" találtam Tóth Enikő útmutatását a pontos méretek levételének fontosságáról. Ingyen kinyomtatható útmutatóval. Ingújj felgyűrve és hozzá láttam. A képen látható módon rajzoltam, mértem, majd varrtam:


... és nem lett jó. Olyan nagy és mély karkivágást csináltam, hogy nahát! Tegnap még biztos voltam benne, hogy ez nem fog menni, de rátéve a varróbabára és ott formára gombostűzve érthetővé vált min kell javítanom. Ez a varróbaba nagyon jó dolog. Itt volt bátorságom a papírra rajzolni a nyak kivágásának íveit is. Gombostűkkel feltűztem a szabásmintát és ott rajzoltam. Óoooh, sikerült!

7 megjegyzés:

Andulka 2020. február 15. 18:19  

Szuper lett ez a blúzod is, fiatalos, vidám és egyedi! Gratulálok!!!

Rita 2020. február 15. 21:20  

Ugye most szabad irigykedni?

Gratulálok a blúzhoz és a sok megszerzett tudáshoz!

Vera 2020. február 16. 9:30  

Mit is írhatnék...Ügyes vagy..és csinos felső lesz...

Névtelen,  2020. február 16. 11:50  

De édi-bédi ez a blúz!
Nagyon csinos, és vidám a hangulata!

Lia

Fáni 2020. február 16. 22:14  

nagyon szuper lett :)