Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2020. február 19., szerda

Hímzés



Egy kicsi része van még a karácsonyfának és avval végzek. Oly régóta készítem, hogy hiányozni fog. Jó ebben a képben benne lenni, mert nyugalmat sugároz. De sok olyan képet elkészítettem ami divat volt! Biztos most is az,a Tralala és társai. Magával ragadott a fonalak festése, ahhoz kerestem mintákat. Különlegesek a szép színátmenetek, de mostanra a nagyobb munkák híve lettem. Jobban mutatnak a falon. Mikor hímezni kezdtem akkor vettem, kb. 15 éve. Azóta készül jó nagy szünetekkel. De most megtáltosodtam és szépen haladok annak ellenére, hogy megfájdul a kezem a sok apró öltéstől. 

5 megjegyzés:

Vera 2020. február 19. 18:33  

Előbb-utóbb kész lesz...Én is igyekszem már egyre nagyobb mintát keresni, hisz a falunk is véges...és a keretezés is egyre drágább.Jó, hogy apróbb dolgokat is készítek, és azzal is el lehet bíbelődni..Jó hímezgetést!

Tüzes Beáta 2020. február 19. 18:45  

A kellemes időtöltés a lényeg. Nem tudom most milyen árban vannak a készletek, de talán az éri meg a legjobban.

Rita 2020. február 19. 18:49  

A jó öreg Mikulás!

Kicsivel több, mint kilenc hónap, és megint hozza az ajándékokat!

JuciKa 2020. február 20. 9:38  

Klasszikus kép, maradandó téma.

Névtelen,  2020. február 20. 20:00  

Ez a kép gyönyörű, részletgazdag és hatalmas!
Csodás hangulatot áraszt. Remélem, télen tovább folytatod!

Lia