Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2020. február 23., vasárnap

Orion köd


A férjemnek sikerült lefényképeznie a fiam segítségével a nagy Orion ködöt. Engem meglepett a fényessége, amit a körülötte levő csillagoktól kap. Nagyon tetszik!
A csillagászati távcső  egyre többet lesz elővéve, ha melegebbek lesznek az esték és tiszta az égbolt.


Evvel szemben én földi dolgokhoz hűen elkészültem egy angyalkával.

A nagy fiam beteg lett. Kiújult rajta a gyerekkori bárányhímlő övsömör változata. Ezek a betegségek egy vírustörzsből erednek. Mára már kötelező lett az oltás a kicsi gyerekeknél bárányhímlő ellen, de én ajánlom minden felnőttnek is!!!! Pár éve nálam is kiújult, így tapasztalatból tudom, hogy nagyon kellemetlen. Antibiotikummal kezelhető és lappangásra visszaszorítható. Oltani amire csak lehet felnőtt korban is!

5 megjegyzés:

Andulka 2020. február 23. 20:40  

Nagyon klassz a kép az Orion ködről!!! Köszi! A fiadnak jobbulást!

Vera 2020. február 24. 10:30  

Nagyon jó fotók!Ernő is megnézte, tetszik neki is... Jó ha meleg van...de szúnyogokkal nem tudott megküzdeni, ezért elmaradt a távcsővezés is...Hiába a szúnyogriasztó...
Én meg nem vagyok annyira oda érte, mert egy-két perc után zsibbadt már a karom ahogy fel-fele néztem...aztán várakozni, hogy mit kell nézni.Szóval nem az én műfajom... Ráadásul a kert összes szúnyogja rám talált... Egyedül meg nem annyira jó az eget kémlelni, inkább neten szokta mostanában megnézni amire kíváncsi.
Jobbulást a gyereknek... egy agreszív betegség, két ismerősünknek is volt,..szerencsétek van, mert megfékezni sem tudták..
Olvasom hogy mintha ráunnánk a hímzésre...többen is...Akkor ez nekem is van...csak tényleg apróságot hímzek

Tüzes Beáta 2020. február 27. 16:29  

Szúnyog? Nahát! Ilyenkor?
Igen, ráunnak a blogolásra is. Ez van.

Névtelen,  2020. március 2. 11:01  

Nagyon látványos a kép az Orion ködről!
Sok munka lehetett vele.

A nagy hímzéssel szépen haladsz!

Lia