Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2020. január 13., hétfő

Babára ruha



A fiatal lány pónival. A neve talán lehetne Mej = gyönyörű a kínai nyelvben.


A felső része fűzőhöz hasonlóan van megoldva, de nem az. A szabásmintát megvettem és a Fülöp szigetekről érkezett egy sok díjnyertes tervezőtől. Ezért gondolkodtam keleti névben a babának. Az anyagokat magyarosítottam, azaz meg sem próbáltam hasonlót keresni mint amit a minta fotóján láttam.



Fejdísz



és a szoknya. A kivágott csipke mintákat srtasszkővel ékesítettem, a fotón nem látszik a szépsége.


Kértem a fiamtól egy széket a babának,


az ötletet innen vettem. Nagyon jó lett. Tovább már  így készültek a képek, ennek is van előnye.



Nagyon tetszenek nekem a rojt-fülbevalók! A színe is illik a ruhához. 

4 megjegyzés:

Vera 2020. január 13. 20:35  

Nagyon szép...Jó babázást és jó kikapcsolódást!!!

Rita 2020. január 14. 7:53  

Micsoda szépség!

Fáni 2020. január 17. 16:59  

Nagyon szép lett, a fotel is jól sikerült, ügyes a fiad is :)