Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2020. január 9., csütörtök

Cseresznyés blúz


Eleje,


oldalról,


hátulról és a nyak részén kinagyítva:



Végül a vicces nénin, azaz rajtam.
A nyakán a szegélyt kellett vissza bontanom, mert az előző túl keskeny volt és a nagy kivágást hagyott. Újra tanulmányoztam a Burda oldalán a rajzos segítséget ( ami németül van) és akkor fedeztem fel, hogy a szabásmintára 1,5 cm-t kell hagyni. Aha!  Patentokat használtam, amit imádok mert könnyű vele dolgozni. Láttam én már előre, hogy mi okoz problémát és a Heiditől kértem segítséget, aki német, de Ő sem értette mit kell csinálni. A férjem bátyja Német országban élt, német felesége van és miután nyugdíjba mentek haza költöztek. Így fordul elő, hogy Heidi néha nálunk van.


A fiam tegnap készített rólam egy képet ahogy dolgozom.

12 megjegyzés:

JuciKa 2020. január 9. 17:47  

Vidám blúz, jól áll neked a varrógép!

Fáni 2020. január 9. 18:16  

Nagyon ügyes és gyors vagy :)

Vera 2020. január 9. 19:33  

Vidám a blúz, és természetesen ez is gyorsan elkészült..Ügyes vagy, belejöttél a varrásba...Ilyen jó gépekkel, jó a varrás is!Néni??? hol vagy Te még a nénitől!

Tüzes Beáta 2020. január 9. 19:48  

Három félnapba telt.Ez nem gyors varrónő szemszögből, de kezdőként tényleg elmegy. Imádom a lockot!

Holdgyöngy 2020. január 9. 20:18  

Ügyes vagy. Én is kerestem a nënit...

Tüzes Beáta 2020. január 9. 20:23  

Nnna! A hozzánk járó fiatalok szerint vagyok néni. Elfogadom.

Rita 2020. január 9. 22:08  

Gratulálok a blúzhoz, nagyon jó lett!

Szépen kiélesített a fotós téged a varrógépek sűrűjében.

Tüzes Beáta 2020. január 9. 22:18  

Igen, Ő fotós. Profi gépe van. Kértem kicsit fiatalosítson is meg. Világosítania kellett az állam alatt. Ennyi.

Andulka 2020. január 11. 15:19  

Nagyon jó kis blúzt varrtál magadnak, az biztos, hogy ilyen nem fog szembe jönni veled az utcán. Az utolsó kép is nagyon jól sikerült.

Jucus 2020. január 24. 19:32  

Nagyon helyes vagy a képeken!
Hogy belejöttél a varrócskázásba! Egyik babád csinosabb, mint a másik!
Honnan veszed az energiát?!