Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2020. március 7., szombat

Baba arc


Adott hozzá a szem és én zsírmentes gyurmának hívom azt az anyagot amivel a fej belsejében lehet rögzíteni azt. A szemet. Tanulmányoztam a you tube-on az arc elkészítését és tudással felvértezve ma elmentem bevásárolni:


Műszempillát, átlátszó ragasztót, nullás ecset helyett sajnos 1-eset. Ami azért baj, mert túl vastag vonalakat húz. Persze nem ez a hiba, hanem a gyakorlatlanságom. Csúnya lett. Szerencsére nagyjából le tudtam mosni és abba is hagytam. El is fáradtam ma már, majd holnap újra megküzdök vele.


Azért bele tettem a szép kék üvegszemet, mert látni akartam milyen lesz. Az szép. Azon is igazítani kell még, ugyanis belül egy műanyag buborék van a szemgödör mögött és azt egy éles bármivel ki kell vágni úgy, hogy a feje tetején akkora nyílás van, hogy csak egy újjal tudok bele nyúlni. Hát, nem könnyű. Pedig a videókon amiket megnéztem olyan flottul ment a japán hölgynek. Neki nagy gyakorlata van feltehetően.


Van egy fiú meg egy lány babám elkészítésre. Az Esküvői katalógusból kinéztem egy líbiai tervező egyik munkáját, a tollas kreációt. Hasonlót szeretnék készíteni. ( Haha! )


Ezen a részleten jól látszik mekkora egy A/4-es lap, mint minta részlet. Látszik a fotel felső részlete és most egy nagyon uncsi rész jön, a fal.

6 megjegyzés:

Fáni 2020. március 7. 18:23  

Nem semmi amit tervezel, de Téged ismerve megcsinálod :)

Vera 2020. március 8. 14:11  

Bizony-bizony, ha minden nap sminkelted volna magad, lehet hogy kicsit könnyebb dolgod lenne, vagy ha kozmetikus lennél....Most gyakorolhatsz egy "új mintát".Nem tudom kéne egy lemosható arc, amin lehetne gyakorolni, mielőtt élesbe menne...vagy nem tudom...Biztos hogy megtudod oldani...kíváncsi leszek a továbbiakra...

Edit 2020. március 8. 17:04  

Ahogy ismerlek, végül sikerülni fog ez is. Nem hiszem, hogy kifogna rajtad. A Mikulásos mintával is nagyon jól haladsz.
A bagoly után én is újra előveszem a HAED-et, kezdem érezni, hogy nagyon folytatnám már.

Névtelen,  2020. március 8. 20:39  

Izgalmas kalandnak tűnik ez a baba arc készítés. Biztosan sok gyakorlást igényel, de a végeredmény egyedi, így meg is éri a munkát.

Az esküvői ruha gyönyörű szép!

Lia

Rita 2020. március 9. 8:17  

Épp tegnap beszélhettem a kilencévessel arról, hogy lehet-e babát készíteni. Mondtam, hogy te épp azt csinálod. Majd megmutatom neki a képeket.

Csodaszép a Mikulás, még mndig.