Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2020. március 3., kedd

Karnevál a Kanári szigeteken


Ebben a zord időben jó nézni ezeket a vidám nyári képeket! A lányom kint él már egy éve és megnézték a férjével ezt a pompás rendezvényt. Felső képen a német Singer varrógép. Sok képet küldött, párat választottam:






Ááááámulatosak a kocsik, a jelmezek! Hatalmas munka lehet ezt megtervezni, megalkotni. A Kanári szigeten élő nációk készítik el a saját kultúrájukra jellemző díszes öltözékeket és minden kiegészítőt. Utolsó képen a Japán cseresznyefa virágzás. Nem minden országra ismertem rá, de ez nem is fontos, nézni jó!
A sziget időjárása nagyon jó. Állandó a hőmérséklet, azaz egy éve az ideális nyárban élnek kint. Jól is érzik magukat.


Az utolsó zöld gömböt készítettem el a karácsonyfára, evvel kész is van.


Fiú babát is szerettem volna. De azt csak darabokban lehet kapni: test, fej, szemek és paróka. Én rakom össze itthon. Erre nagyon kíváncsi vagyok!


Mivel a test és a fej már megérkezett elkezdtem varrni. Olyan csúnyán elrontottam a gomblyukazással,, hogy kivágtam az eleje szegőt és csak remélni tudom, hogy sikerül helyre hoznom és nem kell kidobnom az egész inget. Francba! Most nincs jókedvem. Ah!


Ámulatos! Lehet kapni Kínából olyan baba esernyőt amit ki is lehet nyitni. Ez ma érkezett. Nagyon jó!


3 megjegyzés:

Rita 2020. március 4. 8:48  


Tényleg jókedve lesz az embernek a vidám, színes képektől.

Babaösszerakás, nahát!

Vera 2020. március 4. 13:25  

Gyönyörű, élénk színek!Kis ernyő de aranyos...Vajon miért darabokba lehet csak fiú babát kapni? Ez egy újabb jó kikapcsolódás...Az inget biztos helyre tudod hozni, vagy olyan ügyes!

Holdgyöngy 2020. március 7. 2:13  

Nagy élményekben van részük ahogy elnézem.