Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2020. március 31., kedd

Lila bársony ruha










Gyönyörű ez az anyag. A színe, az uszály esése tökéletes. A kiegészítők is jól sikerültek. Ha nagyban foglalkoznék  baba öltöztetéssel akkor alkalmaznék ékszerészt és cipészt. Egyenlőre hobbi szinten készítem és bár több százan nézték meg a babáimat, vásárló nincs. Talán a jövőben nagyobb szerencsém lesz, vagy a lányomnak, aki megörökli mindezt.
Olyan nagy mértékben bele teszem magam ezekbe a munkákba, hogy kimerít mikor egy darab elkészül. Mint egy író,aki fellélegzik mikor a műve kész. Ilyenkor szünetet tartok, időbe telik felkészülni a következő munkára. A kreatív gondolkodásomat veszi igénybe és most ki kell ürítenem a fejem, hogy a következő modellen tudjak gondolkodni.
Addig is jó egy másik tervező kész munkáját követni, jelesül a keresztszemest. Egy héttel ezelőtt még azt hittem be is fejezem a HAED képet, de azonnali késztetést éreztem másba kezdeni. Szerintem a téma miatt, már nem jó  karácsonyi hangulatban lenni.


Elővettem ezt a "konyhás" képet és a mai nap szabad része avval telt, hogy az előző kép fonalait visszatettem a rendezőbe és az újakat szétválogattam, elhelyeztem az asztalon:


Nagyon várom, hogy elkezdhessem!

6 megjegyzés:

Rita 2020. március 31. 21:14  

Gratulálok az újabb elkészült darabhoz!
Jó egy ki pihenő, a keresztszemesen nem kell annyit agyalni.

Vera 2020. április 1. 18:11  
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Névtelen,  2020. április 4. 11:28  

Gyönyörűséges! Meseszép ez a ruhácska és hozzá ez a baba! Elegáns és nőies, nagyon tetszik.

Lia

Fáni 2020. április 5. 17:36  

Ismét nagyon szép lett.
A hímzéssel is nagy fába vágtad a fejszédet :)

Edit 2020. április 7. 15:12  

Csak ámulok az alkotásaidon, legyen az hímzés, vagy babaruha. Nagyon ügyes vagy!