Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2021. április 30., péntek

Varrás, hímzés



Varrtam a lányomnak egy kánikula ruhát. Az anyaga krepp és nagyon jó áron vettem. 390 Ft volt métere, nekem 2 m. kellett. Régóta járok a textil áruházba, de csak most vettem észre egy rudat, amire vállfán fel vannak  akasztva a tavalyról megmaradt vásznak. Ezután ott kezdek. 800 pénzbe van egy ruha. Nekem nagyon tetszik, hogy ilyen gyűrt és azért nagyítottam ki egy részletet, mert kellemes a színe is.




Olyan szép színes a készülő piknik kép. A kosár meg szuper. Itt minden mini, így a két eper / a kosárban a piros/ óriásinak tűnik. 


Jut eszembe őrült árak vannak! De az eperre már áldoztam, ez a mi csemegénk.




Ide járok tornázni. Nekem a 10 alkalomból már csak kettő van hátra. Lassan megy, mert oltani osszák be a gyógytornászt. De a torna meghozta a várt erdményt ritkított megjelenéssel is. Nem tudtam, de a "tantónéni" elmagyarázta, hogy a gerincsérv esetén a két csigolya közül kimozdul a porc valamelyik irányba és azért 100%-os a javulás, mert azt mozgással a helyére lehet kényszeríteni.  Megtörtént. Rendesen nyögünk mindhárman, leizzadunk, nagyon nehéz, de megéri. A gyakorlatok úgy vannak összeválogatva, hogy érezhető minden csigolya átmozgatása, illetva a hasizom erősítése a gerinc terheltségének kivonására szolgál. A gyakorlatokat nem lehet abbahagyni, mert aki hajlamos rá annak ez a későbbiekben is jelentkezhet. Így mobillal felvettem az egész, amúgy fél órás tornát és a későbbiekben itthon is tudom csinálni. Ez jó!




 

Tegnap volt egy kis eső és utána gyönyörű szivárvány rajzolódott ki.

5 megjegyzés:

Andulka 2021. április 30. 19:26  

Szuper lett a ruha! Nagyon ügyes vagy és nagyon klassz az anyag is, amiből varrtad! A hímzésed is szépen alakul!

Rita 2021. április 30. 21:58  

Tornázni szuper, örülök, hogy segített neked.

Nagyon jó, jöhet a kánikula a ruhára!

Fáni 2021. május 3. 12:36  

Örülök, hogy használ a torna. Éppen ideje, hogy én is keressek egyet, mert nagyon nem jó a derekam.
Nagyon szépen alakul a hímzésed :)

Névtelen,  2021. május 5. 10:20  

A ruha nagyon szép, tavaszias.
A hímzésed tündéri cukiság!
Hajrá a tornával!
A szívárvány pedig gyönyörűűűűűű...

Lia