Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2021. május 8., szombat

Mindig tanulok


Kellemes, könnyű gézruhát készítek. Az anyagot Kínából rendeltem.




Ilyen vállat most készítek először, de nagyon tetszik. A ruhának még csak a felső része van félig készen.




Két részből áll. Van egy alsó ruhácska, és ennek a tetején lesz a cseresznyés anyag.





Ilyen lesz. 




A dereka ehhez hasonlóan készül és nem tudtam hogyan kell ezt elkészíteni, így elvittem az újságot a textilboltba , ott megmutattam ilyet szeretnék és a válsz: gumicérna:




 

 Alsószálnak kell feltekerni. Nagyon kíváncsi vagyok, erről még nem is hallottam, soha nem is használtam, de határtalan lehetőséget látok benne! 


Szóval minden modellel sokat tanulok és ez jó!

5 megjegyzés:

Névtelen,  2021. május 8. 19:26  

Nagyon bájos és csajos ez a ruha.
Szép lesz!

Lia

Orsi 2021. május 8. 19:49  

Ezt a ruhát én is elfogadnàm 😊 nagyon tetszik az anyaga, a cseresznyés mintája, szóval szuper. Látszik rajta, hogy kellemes viselet lesz!
Jó egészséget kívánok hozzá!

Rita 2021. május 9. 14:36  

De klassz! Külön piros pont, hogy tudsz előre dolgozni a következő szezonra.

Fáni 2021. május 10. 12:31  

Nagyon szuper ez a ruha, szívesen elfogadnék én is egy ilyet.
Ezt a gumicérnát már hallottam, és láttam is, kíváncsi vagyok milyen lesz dolgozni vele.