Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2021. június 21., hétfő

Nyári ruha


A szoknya részét a ruhának tavaly készítettem, de a felső része nem lett jó. Lebontottam és más elképzelés alapján újra szabtam és varrtam. Nagyon tetszésemre van, csak egy  "apró" probléma adódott: kicsi lett, rám nem jó. Ez a ruha L-es méret, kicsit kisebb, ha valakit érdekel jelezze. Leírom a pontos méreteket és az árban biztosan megegyezünk.




Tetszik a felső rész kialakítása az illő ferdepánttal. Abból most már csak pamutot veszek ruhához. A szatén persze szebb, de ez jobban harmonizál az általam használt anyagokhoz és könnyebb is vele dolgozni.




 

A szoknya szabása kényelmet ad a képen látható szabásminta követése miatt, de előlnézetből karcsúsít, nagyon csinos. Újra szabok eszerint, mert nagyon tetszik, és most remélhetőleg jó is lesz.

2 megjegyzés:

Rita 2021. június 22. 8:47  

Szuper lett, kár, hogy kicsi.

Fáni 2021. június 22. 12:29  

Kár hogy kicsi lett. Nagyon jó lett. Hamarosan mutatni fogod az újabb ruhát, ahogy én ismerlek :)