Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2021. június 25., péntek

Szalontüdő


...más néven savanyú tüdő, vagy savanyú vetrice. Zsemlegombóccal, mint a vadas. Pár hete figyelmes lettem a húspultban a tüdő olcsó árára és vettem egy kilót. 2 és fél óráig főztem és bár vajpuha lett, a hús milyensége nem tetszett nekem, talán három vékony csíkot ettem meg. Viszont a szósz nagyon ízlett és elhatároztam, hogy elkészítem csirkemellből. Ma ez történt, volt hozzá kedvem, mert ez igen melós. Attól savanyú, hogy csemege uborka, citrom leve és héja, mustár, babérlevél és kakukkfű van a mártásban. Ebbe is kell karamell, mint a vadasba és én két evőkanál tejfölt is tettem bele, hogy selymesebb legyen. Finom, érdekes. Semmihez sem hasonlítható ízvilág. Van annyira érdekes, hogy bemutassam. Az elkövetkező két napban nem én főzök. Hurrá! 




 

Szeretem készíteni ezt a képet. Gyönyörű.

1 megjegyzés:

Rita 2021. június 30. 21:22  

Még sosem ettem ilyet. Kíváncsivá tettél.