Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2021. július 7., szerda

Madeira anyagból...


...a ruha felső része. Az alsó fehér krepp lesz. A madeira drága és nagyon áttetsző szoknyának, így csak fél métert vettem és drukkoltam a szabásnál, hogy elég legyen. A modell ismét a Burdából, én csak egy leheletnyi csipkét adtam hozzá ötletként az elején lévő betétre.














 

Nagyon szép ez a hímzett szoknya. Sokadszorra is ámulom ahogy kirajzolódik az anyagon.

5 megjegyzés:

Katalin,  2021. július 7. 20:30  

Nagyon szép lett!

Rita 2021. július 7. 21:10  

De csinos! Igazi nőies darab!

Holdgyöngy 2021. július 11. 15:28  

Leírták helyettem, előttem.

Fáni 2021. július 12. 10:45  

Én mindig álmélkodva figyelem, annyira szép minden amit készítesz, legyen az hímzés, ruha varrás.