Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2021. szeptember 29., szerda

Halloweenes ingruha


A lányom imádja a Halloweent. Készítettem neki egy ingruhát és hozzá illő kis táskát.




A kettő együtt nagyon tetszik! Neki is. 




A táskához a láncot az OBI-ban vettem.




Rátaláltam a Mese Boltra az Üllői út 16-ban. Ámultam a vásznakon, fonalakon, mindenféléjük van, valóban egy mesés bolt. Nem bírtam ellenállni, három féle textilt vettem.




Ma pedig megérkeztek Kínából az arany színű táskaláncok karabinerekkel. Szuper! Nagyon vártam, most táskázni fogok.





Őszi díszeket tettem egy széles üvegbe. A fű közé bújt a süni és a felszínen őszi gyümölcsök vannak. Az étkező asztalra tettem. Cukiság. 




 

Gyönyörű ez az őszi színekben pompázó futónövény!

3 megjegyzés:

Rita 2021. szeptember 30. 20:11  

Ismét divat az ingruha! Nagyon ügyes vagy, igazi halloweenes darab lett.

Fáni 2021. október 2. 8:49  

Tetszik a ruha, a dekoráció ötletes.