Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2021. szeptember 22., szerda

Kész munkák






A rózsa ünnepe című kép a Mirabiliától. A kép 30x70 cm, kész keret nem kapható ilyen méretben, így eltettem pihenni. A keretezés drága dolog.




A Heerliom Christmas kép fenyője önmagában is nagyon szép.





Mindent átnéztem hogy találjak megfelelő díszt a fára és a bizsuhoz használatos készletben találtam megfelelő mérető arany színű lyukasztott karikákat. Volt pár kagylógyöngyöm az eredeti készletből, nem sok minden került rá. A szalagrózsákat az ötágú, előre leöltött fonalakon fűztem át. 





Az IKEA-ban kapható keretbe tettem. Ez a szélesen mélyített keret náluk most újdonság, az én nagy örömömre. Ennek az alját tele lehetett volna pakolni, de ehhez a finom munkához csak egy gömb illett. Gyúrmaragasztóval rögzítettem.





Megfestettem a vásznat a következő munkámhoz,




 

Hírtelen ötlet, hogy ne gyűrjema vásznat. Puha fóliára tekerem fel és majd kiderül ez mennyire válik be. Ha hajtogatom kivasalhatatlan a hajtásvonal.

2 megjegyzés:

Rita 2021. szeptember 24. 10:38  

Csak ámulok és bámulok!
Csodás a rózsás hölgy és a karácsonyi kép is szuper lett!
Én midig üres alufóliás (kemény) gurigára tekerem fel a hímzéseimet.

Fáni 2021. október 2. 8:51  

Nagyon szépek lettek, kíváncsian várom az újabb projektet.
Ez a fóliás feltekerés nagyon jó ötlet. Nem nehéz tartani?