Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2021. október 3., vasárnap

Retro táska



A lányom így álmodta meg: csipkével, gombokkal és aranylánccal. Fiatalosan. Mióta kész lett mindenhova ezt viszi. Nagyon nehéz megfelelő alapot találni ezekhez a mintákhoz. Kettő retro képet vettem, én még nem döntöttem el hogyan szeretném.




Talán két hete csak ennyit hímeztem, mert nem tudok ülve dolgozni. A torna alkalmával megerőltettem a csuklyás izmomat, aludni sem tudtam egyik oldalamon sem, mert annyira fájt. Dokihoz szaladtam és kaptam rá gyógyszert, de nem igazán használ, vissza kell mennem. Ha leülök hímezni pár öltés után úgy érzem leszakad a vállam. 




 

Így inkább tortát sütök. Tejszínés mascarpone krémbe három narancs leve és héja lett bele téve. Nagyon finom. Meg táskát szabok és varrok. Ha teszek veszek vagy hanyatt fekszem akkor elviselhető a fájdalom.


Ezt a problémát megelőzően meg lézeres kezelésre jártam a bokán levő elmeszesedés, avagy sarkantyú miatt. A bal lábamon begyulladt. Ez már sokat javult, már nem sántítok. Ebben az évben túl sok mozgásszervi problémám volt-van. Eléggé elkeserítő, de addig megyek dokihoz amíg tünetmentes nem leszek!

6 megjegyzés:

JuciKa 2021. október 3. 19:30  

De szép alapra varrod a következő hímzésed! Gyógyulj meg hamar, haladjon az a szép hímzés.

Tüzes Beáta 2021. október 3. 19:47  

Köszönöm a jókívánságot!

agnesordog 2021. október 3. 20:17  

Gyógyulj meg mielőbb ,hogy még több szépséget tudj alkotni !

Tüzes Beáta 2021. október 3. 20:51  

De édes vagy, köszönöm!

Rita 2021. október 4. 8:07  


De jó a lányodnak, ő megálmodja, de elkészíted!

Jobbulást, ne add fel!

Tüzes Beáta 2021. október 6. 16:13  

Neki ez természetes, nem tudja hogy jó neki.