Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2021. december 8., szerda

Kikapcsolódás


Hétvégén elmentem a fiamhoz két napra A Mátra aljába, az erdőbe. A lakás 11 fokos volt, először be kellett fűteni. Vacak képet csináltam, mert nehéz a tüzet lefényképezni, de csak bámultam, remek hangulatot és gyors meleget nyújtott. Este még filmet néztünk, aludtunk.




Másnap míg Ő fűrészelt, ragasztott én hímeztem.Elvittem egy kis készletet és jól tettem, mert sok szabadidőm volt.




Ebéd után séta és összeszedegettem a fenyők új hajtásait a földről. Éjszaka lefagytak. Otthon egy tálba tettük a tobozokkal együtt, egy kis izzósor a tetejére és kész az ünnepi dísz.




Vasárnap reggel szép nagy hóra ébredtünk. Itt kb. 10 cm, feljebb a Kékesnél 20cm-es havatt mondott a rádió. Ez más élet mint a városi. Nyugodt, csöndes. Kimozdultam a komfortzónámból és nem bántam meg.




 

Itthon a Karácsonyi királynőt hímzem. Nagyjából a fele kész.

3 megjegyzés:

Holdgyöngy 2021. december 9. 6:48  

Jó volt neked, sőt annál több. Sokszor kellene menned.

Rita 2021. december 9. 9:20  

De szuper! Amikor nincs otthon az ember, nem rágja magát, mit kellene még elvégeznie...

JuciKa 2021. december 12. 10:45  

Kellnéha kikapcsolódni. Kis készlet nekem is listás. Jó egészséget!