Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2021. december 1., szerda

Pólók


Ünnepi mintás pólókat varrtam. A lányomnak,




és magamnak is. Utóbbi története az, hogy mindig vannak a textilben maradék darab anyagok. Konkrétan ennyire jutott a plüssből és színben csak a gyönyörű szarvasos anyagom illett hozzá. Így lett ünnepi. De ebben a hónapban már ezt kell hordani. Sokan díszítik az udvaron a fát, a korlátot és este egyre szebb a környék.




Csatlakoztam a díszítéshez és felállítottam a fámat a szobámban. 




Többet nézemesténként, mint a mellette álló tv-t.




 

A fiam küldött egy képet az egyik bevásárlása során. Jééé! Sütőtök krémlikőr. Már nagyon nagyon rég ittam ilyen édes likőrt, de ezt megkóstolnám. A  Tesco árulja. Ma kereste a férjem, de egy darab nem volt. 

1 megjegyzés:

Fáni 2021. december 2. 18:05  

Szépek a pólók, a fád is gyönyörű.
Még nem is hallottam ilyen likőrről, érdekes lehet.