Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2022. április 23., szombat

Kép után varrtam


Tavaly egy ruházati bolt kérte meg a fiamat, hogy készítsen fotókat a termékeikről. Ez a ruha a bojtok miatt nagyon megtetszett, ki is nyomtattam és az idén 1 hétig csak néztem hogyan készítsem el. Feltűztem a mágnestáblára és míg hímeztem gondolkodtam. A szabásmintán, hogy ne legyen ilyen szexi...




Én szélesebb vállal, kisebb nyakkivágással és nem ilyen hosszúra készítettem. Sűrű szövésű csipkét nem találtam, de tetszett ez a hímzett géz, ez lett. Még nincs kész mert nincs itthon szoknyához fehér géz anyagom. Majd veszek és befejezem. Térdig érő szoknyám lez, nem rövid nadrág. A bojtba lettem szerelmes, nekem az volt a lényeg.






A hímzett képemnél a kalap virágaihoz érkeztem. Lekoppintom a Riolis szatén virágait, az lesz hímzés helyett.




Kerestem a mintához illő szalagokat,




ki is próbáltam, szép lesz.




 

A világosakkal kezdtem, de kell ide egy erősebb szín is.

3 megjegyzés:

Holdgyöngy 2022. április 24. 10:27  

Szeretem a kreativításod!

Rita 2022. április 24. 21:24  

Micsoda műalkotások! Gratula!