Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2022. április 14., csütörtök

Könnyű nyári ruha


Elkészültem a másik betervezett ruhával. El vagyok ájulva az anyag esésétől. Az a típus ami a fejen bebújás után magától omlik le rám.




Nagyon könnyű volt varrni, a gallér egy pánt, ami a szalag is egyben. A fodrok miatt volt melós.



Oldalról,



és rajtam.




Az előzőleg varrt ruha rajtam. 



 

Egy kis toll hímzése a bal oldalon, meg a rúzs befejezése, ezen kívül még kettő A4-es lap a kalapnak és kész. Persze nem ilyen ripsz-ropsz, de már a következő munkát is elterveztem. Cicákat fogok hímezni.

3 megjegyzés:

Rita 2022. április 14. 20:32  

ÓÓÓÓ, ámulok és bámulok! Gratulálok ezekhez a szép ruhákhoz! Jöhet a tavasz és a nyár!

agnesordog 2022. április 14. 23:20  

Nagyon jól sikerült darabok , és nagyon csinos vagy bennük. Viseld egészséggel öket.