Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2022. május 5., csütörtök

Lady kész!


Nagyon szép kép. Az a tapasztalatom, hogy a portrék muttnak a falon a legjobban. Nagyon kitartónak kellett lenni, mert nagy részeken ugyanazzal a fonállal kellett hímezni, de tetszett annyira a kép, hogy be akarjam fejezni.




A kipróbált szatén szalagokat kibontottam és ezt választottam, mást nem is kaptam a textilben. Szép a színe és olyan mint az elöírt fonál. Naná, hogy ez illik hozzá a leginkább. Egy régi Victoria sampler maradék kagylógyöngyeit használtam fel. Szuper lett! Bocs, de nekem nagyon tetszik.




Most cicázom. Elég a lányokból!




Érdekes a fonál minősége.Könnyű vele dolgozni, nem hurkolódik a munka hátulján, no meg 14-es aidára dolgozom.




Szépek a színei ennek a bolyhos fonálnak.




Találtam egy retro ruhát. Könnyű volt megvarrni. A felső részt is, a szoknyája meg egy téglalap. Kalapgumit fűztem mindenhova, nem szorít. Bájos kis holmi.Nekem tetszik.





 

Oldalzsebe is van, húúú!




Múlt héten lett kimondva a férjemre hogy meggyógyult. Két éve küzd és még csak a fájdalomambulancián felírt gyóyszerekkel segít magán, de az értékei jók. Sokáig azt hittem nem éli túl. Nagyon jól kezelik a rákot ma már.

2 megjegyzés:

Fáni 2022. május 7. 8:18  

Valóban gyönyörű a Lady, a ruha is tetszik, jó kis nyári.
Örülök a férjed gyógyulásának, azért óvatosan, vigyázzon magára :).

Biztosan szép lesz a következő képed is :)

Rita 2022. május 7. 15:30  

Már vártam, hogy jelentkezz!
Jó látni a szép kalapos hölgyet.
A zsebes ruha aranyat ér.
Mégis a férjedről hozott hírnek örülök a legjobban!